آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نشست ادبی شعر رضوی در اهرم برگزار شد



به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام رضا (ع) نشست ادبی انجمن شعر و ادب اهرم با موضوع شعر رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم شامگاه گذشته با موضوع خوانش و بررسی “شعر رضوی” با حضور اعضا این انجمن در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

 در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا راحیل شکوه مسئول انجمن شعر و ادب اهرم ضمن بیان خیرمقدم خود به حاضرین، لحظاتی را در مورد تاریخچه شعر و ادبیات رضوی به صحبت پرداخت.

در ادامه سکینه ماحوزی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) یکی از شعرهای برگزیده جشنواره رضوی را قرائت کرد و سپس جلسه با خوانش اشعار رضوی از شاعران حاضر و اشعار برگزیده جشنواره های رضوی ادامه یافت.

از دیگر شعر خوانان این نشست آقایان علیرضا حاجی زاده، محمد گلچمن، عباس زائرعلی زاده، حسن عاشوری، خسرو قایدی، یوسف بهزادی و خانمها، نجمه کردگار، نسرین صادق و معصومه خادم بودند.

در نهایت این نشست ادبی با تبادل نظر در مورد  ویژگی های شعر آیینی از جمله آثار جشنواره های رضوی و تشکر از حضور اعضا توسط مسؤل انجمن شعر و ادب اهرم پایان یافت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر