آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

شب شعر “خورشید هشتم” در بندر دلوار تنگستان برگزار شد



به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام رضا (ع) شب شعری تحت عنوان “خورشید هشتم” با حضور عبدالحریم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بندر دلوار تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این مراسم ادبی که توسط نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار و با همکاری شهرداری این شهر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شهید رئیس علی دلواری بندر دلوار برگزار شد، دکتر بشیر علوی پژوهشگر،نویسنده و استاد دانشگاه دقایقی را پیرامون شعر و ادبیات رضوی و تاثیر شگرف آن بر ادبیات و هنر ایران زمین به سخنرانی پرداخت.

در ادامه شاعران مطرحی چون عبدالرسول قاسمی، مهدی شیخیانی، خاتون ماحوزی، محمد ابراهیمی معروف به منو کبگانی، باقر مزارعی و فرشته گزدرازی به شعرخوانی اشعار خود در مدح و وصف امام رضا (ع) پرداختند.

در بخش های دیگری از این مراسم آیتم هایی چون اجرای نقالی توسط مریم باشی، همنوازی سنتور توسط هنرجویان انجمن موسیقی دلوار با نوازندگی طاها نعمتی، مهرسانا نعمتی و ترنم دستنشان به روی صحنه رفت.

در پایان این مراسم که با اجرای میثم بشکوه برگزار شد، با حضور مدیران و مسیولین شرکت کننده در این مراسم از شرکت کنندگان و شاعران حاضر در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و انجمن موسیقی استان بوشهر برگزار شد، وحید حیدری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام فریدونی امام جمعه دلوار، توسلی شهردار دلوار و اعضا شورای اسلامی این شهر و محمد علی بهزادی نژاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، از جمله مدیران حاضر در این آیین بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر