آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اکران فیلم کوتاه طنز “عشقی در خواب” به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در اهرم



 

شب گذشته سه شنبه ۹ خرداد مصادف با شب میلاد حضرت امام رضا ( ع) فیلم کوتاه طنز “عشقی در خواب “ساخته هنرمند پیشکسوت انجمن سینمای جوان تنگستان غلامعلی دهدار اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، یونس رازقی پور رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان و تهیه کننده این فیلم در آیین رونمایی از این اثر گفت: از اسفند سال گذشته تصمیم گرفته شد که آرزوی دیرینه غلامعلی دهدار که ساخت اولین فیلم دیجیتالی خود بود، رنگ حقیقت بگیرد.

 وی افزود: با هماهنگی ها اولیه از۱۴ اسفند این کار کلید خورد و تقریبا پس از هفت روز، کار فیلمبرداری به پایان رسید و شب گذشته این فیلم به اکران گذاشته شد که با استقبال پرشور تماشاگران و علاقمندان همراه بود.

رازقی پور در ادامه بیان نمود: این فیلم کوتاه بخشی از فیلم مستند زندگی دهدار  نیزمی باشد که  در آن بنده و اعضا گروهم کمک کردیم آرزوی این فیلمساز پیشکسوت یعنی ساخت اولین فیلم دیجیتالی اش تحقق پیدا کند و شب گذشته با دعوت از مردم بخش اصلی این فیلم مستند که تصویربرداری از اکران این فیلم کوتاه بود انجام گرفت .

وی در پایان افزود: چند پلان دیگر از مستند زندگی دهدار باقی مانده که در روزهای آینده ضبط خواهد شد

گفتنی است غلامعلی دهدار اولین عکاس و فیلمساز اهرمی است که دارای آرشیو ارزشمندی از عکس و فیلم های دهه پنجاه و شصت شهر اهرم می باشد.

شب گذشته اکران اولین فیلم  غلامعلی دهدار بضورت دیجیتالی با حضور پرشور مردم خانواده دهدار، اعضای شورای شهر به مجری گری سعید گلچمن در سالن آمفی تئاتر شهر اهرم برگزار شد.

عوامل این فیلم کوتاه از این قرارند:

نویسنده و کارگردان : غلامعلی دهدار

بازیگران : صادق عالی ، فاطمه قائدی زاده و سارا محمدی

مدیر تصویر برداری : کامران رحیمی

صدا بردار : هادی بریدانی

دستیار تصویر: رضا فاتحی مجرد

تدوین : فرشته کرمی

منشی صحنه : مرضیه حشمت زاده

عکاس پشت صحنه : حسین ابراهیمی

طراح لباس : سمیه افروز

طراح گریم : گلناز نیسنی

طراح پوستر : کامران رحیمی

حمل و نقل : محمد بهروزی

مدیر تولید و تدارکات : بنیامین مزارعی

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر