آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان: انتخاب روستای گورک سادات تنگستان به عنوان روستای برتر دوستدار کتاب اتفاقی فرخنده برای مردم تنگستان است



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: انتخاب روستای گورک سادات تنگستان به عنوان روستای برتر دوستدار کتاب اتفاقی میمون و فرخنده برای مردم تنگستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی که صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های مراسم اختتامیه انتخاب روستای گورک سادات به عنوان روستای نمونه دوستدار کتاب کشوری و در محل دهیاری این روستا سخن می گفت، ضمن اعلام این موضوع افزود: این اتفاق خوب نشان از گسترش نسبی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مردم تنگستان است و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته سرانه مطالعه در کشور به حد مطلوبی برسد.

وی در این نشست که در محل دهیاری روستای گورک سادات تنگستان برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت مراسم اختتامیه انتخاب این روستا به عنوان روستای نمونه دوستدار کتاب کشوری برای مردم شهرستان تنگستان، خواستار همکاری همه دست اندارکاران جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم شد.

گفتنی است در این جلسه دهیار روستای گورک سادات به همراه تنی چند از مدیران مدارس این روستا نیز حاضر بوده و در خصوص چگونگی برگزاری این مراسم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست مقرر شد انجمن سینمای جوان بوشهر نسبت به پوشش تصویری این مراسم و نیز مستند سازی آن اقدام نماید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر