آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

فرماندار تنگستان در آیین رونمایی از مستند ” صبح دم”: برای کار محتوایی باید از هنر هنرمندان استفاده شود



فرماندار تنگستان در آیین اولین اکران فیلم مستند «صبح‌دم» عنوان کرد: برای پرداختن به محتوا و فرهنگ حسینی، باید از هنر هنرمندان استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ احمد لطفی اضافه نمود: می‌بایست در دوران حیات‌مان از فرهنگ حسینی بهره ببریم و علم حسین (ع) که همان علم اسلام است، باید با هنر دست به دست منتقل کرده تا به نسل‌های بعد برسد.

وی که در مراسم اکران آخرین ساخته‌ی تولید شده در دفتر انجمن سینمای جوان تنگستان و در بین هنرمندان حضور یافته بود، اظهار کرد: هنرمندان تنگستانی با کمترین ادعا و با حداقل امکانات، در ابعاد مختلف فرهنگی، مناسبتی و مذهبی فعالیت کرده و به تولید محتوا می‌پردازند.

لطفی ضمن تاکید بر اینکه با همت و وسواس و اراده بیشتری به برنامه‌های فرهنگی و عاشورایی بپردازیم، تصریح کرد: تصورم بر این هست که برای تقویت فرهنگ حسینی، هم شور حسینی و هم شعور حسینی لازم است.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: با تولید و اکران فیلم‌هایی با موضوعات مذهبی و عاشورایی، خیلی از مباحث را تازه متوجه میشویم و به همین دلیل است بعضا به آثاری مانند مختارنامه افتخار میکنیم.

وی در خصوص مستند اکران شده‌ی «صبح‌دم» نیز یادآور شد: صبح دم یکی از آیین‌هایی بود که تقریبا فراموش شده بود، اما در این یک دهه اخیر در استان مشاهده می‌شود که مجددا در بامداد روز عاشورا در سطح استان برگزار می‌شود، که در این اثر نیز به آن پرداخته شده است.

گفتنی است در این آیین که با حضور حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه اهرم و محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار شد، از این فیلم مستند ۱۵ دقیقه ای که از نگاهی جدید به مراسمات محرم در شهر اهرم می پردازد، رونمایی شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر