آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نکاتی برای مطالعه بهتر در نشست هفتگی انجمن اهل قلم تنگستان: مطالعه یک مهارت است



 نشست انجمن اهل قلم تنگستان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ اعضای انجمن اهل قلم این شهرستان روز گذشته و در فضای مجازی دور هم جمع شده تا با تبادل افکار به رشد بهتر همدیگر در عرصه نوشتن کمک کنند.

 در ابتدای این نشست اعضاء کتاب های مورد علاقه خود را به جمع معرفی کردند و دقایقی در موردشان صحبت کردند. در بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-“طاعون” نوشته آلبر کامو

-“مرشد و مارگاریتا” نوشته میخائیل بولگاکف

-“رودر رو با اصغر فرهادی” نوشته اسمائیل میهن دوست

در ادامه حسام جمالی مسئول انجمن اهل قلم تنگستان در مورد روش های مطالعه با اعضا به گفتگو نشست، وی گفت: مطالعه هم مثل بسیاری دیگر از مهارت ها نیاز به آموزش و تمرین دارد. جمالی در ادامه افزود: برای شروع به سراغ موضوعات مورد علاقه بروید و خودتان را بر اساس زمان یا تعداد صفحه ملزم به مطالعه کنید؛داشتن زمان و مکان خاص  هم در بالا رفتن بهره وری تاثیر زیادی دارد.

در ادامه نشست اعضاء به خوانش آثارشان پرداختند و بقیه همراهان نظراتشان را برای بهبود اثر در اختیار نویسنده گذاشتند. الهه میرشکاری، یاسمن صبوری و فرزاد موسوی از حمله افرادی بودند که در این نشست به خوانش آثارشان پرداختند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر