آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نشست هفتگی عکس انجمن سینمای جوان تنگستان با حضور استاد مصطفی اسد بیگی



 

هشتمین نشست هفتگی عکس، انجمن سینمای جوان تنگستان با حضور استاد مصطفی اسد بیگی عکاس تویسرکانی و عضو انجمن عکاسان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ یونس رازقی پور رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان بیان نمود : روز گذشته یازدهم اسفند ماه  هشتیمن نشست عکس  با موضوع طبیعت با حضور استاد اسد بیگی برگزار و استقبال خوبی از نشست به عمل آمد .

وی در ادامه گفت : با توجه به اینکه اقای اسد بیگی چند مدتی در استان بوشهر مشغول به ثبت تصاویر هوایی از طبیعت استان بوشهر و شهرستان تنگستان می باشد ، با هماهنگی انجام شده از ایشان دعوت نمودیم تا این کارگاه ارزشمند برگزار شود.

رازقی پور ضمن تشکر از حضور علاقمندان در این نشست گفت : از ابتدای سال تاکنون و با توجه به شرایط موجود در جامعه و بیماری کرونا، هشت نشست عکاسی  با رعایت نکات بهداشتی  برگزار نمودیم که امیدوارم در سال آینده این نشست ها با حضور اساتید برجسته کشوری تداوم یابد.

رییس سینمای جوان تنگستان در پایان نشست به برگزاری جشنواره عکاس تنگستان در هفته  فرهنگی تنگستان پرداخت و از علاقمندان دعوت نمود تا پانزدهم اسفند ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر