آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اهدا۱۰۰ جلد کتاب به کانون دانش آموزی دلیران تنگستان اهرم



 

همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، ۱۰۰ جلد کتاب از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان به کانون فرهنگی و هنری دلیران تنگستان اهرم اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی ضمن تقدیر از زحمات حسام جمالی مدیر کانون فرهنگی و هنری دلیران تنگستان تعدای کتب با موضوعات مختلف جهت استفاده دانش آموزان عضو کانون به وی تحویل داده شد.

وی در ادامه گفت: حسام جمالی مدیر این کانون که به عنوان مسئول انجمن اهل قلم تنگستان نیز فعالیت می نماید، یکی از هنرمندانی است که علاوه بر اینکه خود اهل کتاب و مطالعه است ، در ترویج فرهنگ مطالعه در بین هنرمندان و دانش آموزان نیز تلاش های زیادی به خرج داده و نیز با برگزاری جلسات آنلاین انجمن اهل قلم تنگستان در این روزها رونق خاصی به فعالیت های این انجمن بخشیده است.

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر