آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی: افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان توانخواه در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم



طی آیینی که صبح امروز و همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار شد ، نمایشگاه آثار سه تن از بانوان هنرمند توانخواه در مجتمع فرهنگی و هنری این اهرم افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، شاهین نجفی رئیس این اداره در توضیحاتی اظهار داشت : با توجه به هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و در جهت حمایت و معرفی توانمندی های هنرمندان توانخواه ، تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته شد.

وی افزود : یکی از مشکلات جامعه، آماده نبودن بسترهای مناسب برای به نمایش گذاشتن آثار توانخواه است که حال با پرپایی چنین نمایشگاه های هنرمندان معلول می توانند آثار خود را برای بازدید همگان به نمایش گذاشته و با فروش این آثار اقتصاد هنر چشم انداز روشن تری بیابد.

نجفی با اشاره به موفقیت های هنرمندان توانخواه تئاتر اهرمی در جشنواره های مختلف استانی و ملی در طول سالیان اخیر افزود :  این موضوع نشان می دهد که می توان کاستی ها و کمبودها را کنار زد و با شناخت توانایی های خود ، در سایر جنبه ها ، به موفقیتهای بزرگی دست یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، مناسب سازی فضا و اماکن عمومی شهر را برای تردد معلولان جسمی و حرکتی ضروری دانست و گفت: شاید این اقدام در نگاه اول سخت به نظر بیاید ولی زمانی که فرد معلولی نتواند مانند شهروند عادی در شهر تردد کند، راه پیشرفت تحصیل و اشتغال برای او هموار نمی شود.

به گفته امینه شمس العلماء مسئول انجمن هنرهای تجسمی اهرم و مربی هنرمندان حاضر در نمایشگاه ، در این نمایشگاه ۲۵ اثر طراحی و نقاشی آثار مهین محمدی و الهه دلاور دو هنرمند توانخواه عضو انجمن هنرهای تجسمی اهرم و نیز شیرین ماحوزی به عنوان هنرمند مهمان به معرض نمایش گذاشته شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند از شنبه تا چهارشنبه صبح و بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید نمایند .

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جمعی از مدیران ادارات از جمله خدیجه جمالی رئیس بهزیستی ، بورکی رئیس تامین اجتماعی ، زهرا میرزایی رئیس کانون پرورشی – فکری کودکان و نوجوانان و عباس صبوری و مهدیه خلیفه رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهرم حضور داشتند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر