آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

دیدار و گفتگوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده  ایثارگر و آزاده فقید اهرمی



مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل آزاده و جانباز فقید اهرمی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ امیرنیا مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران عصر امروز به همراه عبدالرحیم افروغ مدیر کل و وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور در منزل زنده یاد عباس عالی، آزاده و ایثارگر فقید اهرمی و کارمند بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امور ایثارگران و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن گفتگو با همسر و دیگر اعضای خانواده زنده یاد عالی، از نزدیک در جریان یکی سری موارد و مشکلات این خانواده قرار گرفته و جهت پیگیری و رفع این مشکلات قول مساعد دادند.

وی نامگذاری یکی از اماکن فرهنگی و هنری مانند کتابخانه را جهت ماندگاری این ایثارگر فداکار ۸ سال دفاع مقدس پیشنهاد نمود و خواستار پیگیری این موضوع توسط گردید.

در پایان این دیدار که محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدریان رئیس بنیاد شهید تنگستان و نیز سبحانی مسئول امور ایثارگان اداره کل فرهنگ و رشاد اسلامی استان بوشهر نیز حضور داشتند، با اهدا لوح تقدیری از همسر محترم زنده یاد عالی تجلیل گردید.

گفتنی است زنده یاد عباس عالی آزاده ی جانباز و کارمند بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان که سالها در کتابخانه عمومی شهر اهرم نیز مشغول به کار بود، در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ بر اثر “کرونا” دار فانی را وداع گفت.

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر