آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با حضور شاعران مطرح کشور : مراسم شب شعر تنگستان برگزار شد



 

تصاویر : جواد عالی

مراسم شب شعر تنگستان با یادبود مرحوم آیت الله حاج حسین حق شناس تنگستانی و با حضور شاعران مطرح کشوری و معاون سیاسی اجتماعی استاندار بوشهر روز گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این نشست ادبی که با حشور محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و جمعی ازشعرای نامی کشور و چهره های فرهنگی در موسسه فرهنگی قرآنی ابراهیم خلیل الله (ع) اهرم برگزار شد، رفیعی پور، فرماندار تنگستان ضمن تشکر از حضور شاعران برجسته کشوری در این مراسم اظهار داشت: ارزش قلم به نویسنده آن بستگی دارد و نویسندگان و صاحبان قلم هستند که به فرهنگ هویت و معنا می دهند؛ چرا که پویایی یک جامعه بستگی به صاحبان اندیشه و قلم دارد.

عبدالحسن رفیعی پور بیان داشت: شعر شناسنامه سرزمین ما و قوام بخش هویت فرهنگی این مرز و بوم است و شعر هنر ملی ایرانیان برای ابراز اندیشه ها و عواطف پاک انسانی و الهی مردم این سرزمین و در همه زمان ها میراث عظیم تمدن ایران با شعر شناخته می شود.

وی تصریح کرد: تنگستان دیار دلیرمردی سرداران بزرگی چون رئیسعلی دلواری و زائر خضرخان اهرمی در راه مبارزه با استعمار پیر انگلیس و مهد عالمان بزرگی چون آیت الله علم الهدای اهرمی، معتقد اهرمی و آیت الله حق شناس بوده که برگ زرینی در تاریخ ایران و جهان ثبت نموده اند.

فرماندار تنگستان اظهار امیدواری کرد با حضور شاعران برجسته کشوری در تنگستان، این ارتباط دو سویه باعث شود که هنر شعر و شاعری در این شهرستان رونق بیشتری بگیرد.

در ادامه و پس از صحبت های کوتاه مجید خورشیدی معاون سیاسی اجتماعی استانداری بوشهر و محمد جواد حق شناس محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران  ، شاعر ارزنده کشور و سراینده شعر معروف کودکانه ” صد دانه یاقوت ” یعنی مصطفی رحمان دوست  و سپس م. موید ، ساعد باقری ، افشین علاء ، بیوک ملکی ، فاطمه سالاروند در کنار چند شاعر برجسته تنگستانی به نام های یونس جعفری ، موسی زنگنه ، محسن محمدزاده و معصومه عالی به شعر خوانی پرداختند .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر