آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایشگاه بزرگ کتاب در اهرم افتتاح شد



صبح امروز و طی آیینی با حضور تنی چند از مسئولین نهادها و ادارات تنگستان نمایشگاه بزرگ کتاب در اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در آیینی که صبح امروز و با حضور حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه اهرم، حجت الاسلام توکلیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و خدری رئیس کتابخانه های عمومی تنگستان و در محل موسسه قرآنی حکمت اهرم برگزار شد، نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهر افتتاح شد.

محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در این خصوص گفت: این نمایشگاه به همت انتشارات “آتیسا” در حال برگزاری است و به مدت ۲۵ روز در موسسه حکمت اهرم دائر خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود ۸۰۰ عنوان کتاب در قالب ۶۰۰۰ جلد در و نیز برخی اقلام فرهنگی در اختیار علاقمندان قرار گرفته و با تخفیف ۵۰ درصد ارائه خواهد شد.

بهزادی در خصوص موضوعات این کتب گفت: این کتاب ها در موضوعات مختلف دینی،تاریخی، علمی، روانشناسی، ادبیات، داستان و کودک هستند و خوشبختانه کتاب های موجود در این نمایشگاه از تنوع موضوعی خوبی برخوردار بوده و برای همه رده های سنی و علاقمندان کتب مربوطه موجود می باشد.

وی در پایان زمان این نمایشگاه را تا روز ۲۰ دیماه اعلام نمود و افزود: علاقمندان همه روزه می توانند ضبح و بعد از ظهر از این نمایشگاه کتاب دیدن نمایند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر