آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل شهید هنرمند اهرمی



مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل شهید هنرمند اهرمی با همسر این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ امیرنیا مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران عصر امروز به همراه عبدالرحیم افروغ مدیر کل و وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور در منزل شهید جاویدنا ممصطفی صادقی، شهید اهرمی با همسر این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمبمانه برگزار شد، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به نقش و تاثیر خانواده های معظم شهدا در پیشبرد و تعالی اهداف انقلاب اسلامی و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از فداکاری ها و ایثارگری های حاجیه خانم ابراهیمی همسر این شهید والامقام هنرمند در این راه تجلیل و قدردانی نمود.

حاجیه خانم ابراهیمی نیز با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید صادقی و با ذکر خاطره ای از این شهید مفقود الجسد، وی را از ماه ها قبل از شهادت، آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب توصیف کرد که در نهایت به آرزوی بزرگش یعنی شهادت دست یافت.

در پایان این دیدار که محمدعلی بهزادی سرپرست اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدریان رئیس بنیاد شهید تنگستان و نیز سبحانی مسئول امور ایثارگان اداره کل فرهنگ و رشاد اسلامی استان بوشهر نیز حضور داشتند، مشاور وزیر با اهدا لوح تقدیری از همسر محترم شهید مصطفی صادقی تجلیل نمود.

گفتنی است شهید مضظفی صادقی از جمله شهدای فرهنگی شهر اهرم است که در سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان جاوید الاثر گردید و همسر وی با تبدیل منزل شخصی خود به حسینیه “شهید مصطفی صادقی” به وصیت این شهید والامقام عمل نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر