آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نشست هفتگی انجمن شعروادب اهرم با حضور امام جمعه اهرم به مناسبت ایام فاطیمه



نشست ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم شب گذشته و به مناسبت ایام فاطمیه(س) با حضور امام جمعه اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم  تحت عنوان “یک نکته، یک سخن” با حضور حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم و به ماسبت شهادت حضرت فاطمه (س) در محل مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد.

در ابتدای این محفل و پس از تلاوت آباتی چند از قرآن کریم، راحیل شکوه مسئول انجمن شعر و ادب اهرم ضمن تسلیت به مناسبت این ایام، به همه حاضرین خوش امد گفت و از حضور دلگرم کننده حجت الاسلام پهلوزاده در جمع شاعران و اعضا انجمن شعروادب اهرم تقدیر نمود.

سپس امام جمعه اهرم لحظاتی را پیرامون شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سیره و شخصیت ایشان به صحبت پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها اسوه کامل مادری و همسری نمونه برای زنان جهان است و زندگی کوتاه، اما پربرکت دخت نبی اکرم (ص) سراسر درس زندگی است و جا دارد از زبان فاخر ادبیات و هنر مظلومیت و شخصیت این الگوی تمام و کمال زنان مسلمان جهان را بهتر به تصویر کشید.

در ادامه هر کدام از شاعران به بیان  یک نکته ادبی پیرامون معرفی یک کتاب ادبی، معرفی یک صنعت و آرایه ادبی، خوانش یک شعر و معرفی یک شاعرو غیره با موضوع حضرت فاطمه (س) پرداختند.

در پایان نیز عباس بهادری مدرس آموزشگاه “حامی” اهرم به بیان نکاتی کلیدی در زمینه فن بیان، شعر خوانی صحیح و اصولی و کسب مهارت های کلامی پرداخت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر