آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری کارگاه داستان نویسی با حضور استاد فرید میرشکار در انجمن اهل قلم تنگستان



 

نشست هفتگی این هفته انجمن اهل قلم تنگستان به برگزاری کارگاه داستان نویسی با حضور استاد فرید میرشکار اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، روز گذشته نشست انجمن اهل قلم تنگستان در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.  در این جلسه و در بخش اول، خانم ها نسرین صادق، یکتا داووسی، و یاسمن صبوری نوشته های خود را خوانده و سپس اعضا نظرات خود را درباره آثار خوانش شده بیان کردند.

در بخش دوم این نشست، فرید میرشکار مدرس برجسته هم استانی حضور یافت. وی تاریخچه قصه و انواع آن را به صورت مختصر برای اعضا شرح داده و در رابطه با موضوع جلسه گفت: انسان، قصه گوست و با قصه زاده شده است. قصه در ابتدا برای پاسخ دادن به سوال ها و مجهولات بشری گفته شد نه سرگرمی.

میرشکار تعریف اسطوره را این گونه بیان کرد: قصه های اولیه که برای پاسخ دادن به سوالات ذهنی بشریت شکل گرفته بودند اسطوره نام دارند.

این مدرس در پایان تاکید کرد که هیچ چیز و هیچ کس نمیتواند ما را نویسنده کند مگر خودمان پس تا می توانید بخوانید و بنویسید.

جلسات انجمن اهل قلم هر هفته در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار می‌شود و قرار است فرید میرشکار به عنوان مدرس داستان کوتاه هر یک هفته در میان، در این نشست حضور یافته و مطالب مرتبط را به شکل کارگاه فشرده تدریس کنند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر