آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با برگزاری دوره آموزش طراحی مد و لباس ؛ طرح “آموزش رایگان هنر” در تنگستان آغاز شد



 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان گفت: با برگزاری دوره آموزش طراحی مد و لباس “طرح آموزش رایگان هنر” در تنگستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای برگزاری طرح آموزش هنر برای همه(آموزش رایگان هنر) جلسه آغازین دوره آموزش طراحی مد و لباس در مجتموع فرهنگی و هنری اهرم آغاز شد.

وی با اشاره به استقبال خوب هنرجویان از این دوره گفت: این دوره آموزشی با تدریس معصومه دهقان یکی از هنرمندان حوزه طراحی لباس شهر اهرم برگزار می شود و به نظر می رسد در جلسات آتی تعداد نفرات این دوره افزایش پیدا کند.

بهزادی در مورد استقبال هنرجویان از دیگر دوره های آموزشی این طرح افزود: دوره های گریم و فن بیان از دیگر رشته هایی است که توسط علاقمندان مورد استقبال قرار کرفته و با توجه به روند ثبت نام به نظر می رسد که در هفته های آتی این دوره ها نیز پس از به حد نصاب رسیدن تشکیل گردد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان در پایان از همه علاقمندان به رشته های مختلف “طرح آموزش رایگان هنر” در تنگستان دعوت نمود با حضور در این اداره نسبت به ثبت نام رشته های مورد نظر خود اقدام نموده تا دیگر دوره ها نیز هر چه سریع تر برگزار گردد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر