آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری جشن خانوادگی دهه امامت و ولایت با حضور حجت الاسلام دهنوی در اهرم



 

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم جشن خانوادگی دهه امامت و ولایت با حضور حجت الاسلام دهنوی شامگاه گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در این مراسم که به همت ستاد غدیر شهرستان و با حضور خانواده ها در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، حجت الاسلام دهنوی روحانی و کارشناس برجسته موضوعات و مسائل خانواده و زناشویی در مورد موضوعاتی مانند “عشق ورزی”اهمیت فرزند آوری، احترام متقابل زوجین، تربیت فرزندان و اهمیت ازدواج به سخنرانی پرداخت که مورد استقبال و توجه خانواده های حاضر در این مراسم قرار گرفت.

در ادامه و پس از اتمام سخنرانی، پرسش های حضار به شکل مکتوب توسط سعید گلچمن مجری این مراسم مطرح گردید و حجت الاسلام دهوی به این پرسش ها پاسخ گفت.

اجرای مداحی توسط محمد رازقی پور مداح خوب اهل بیت(ع) و خیرمقدم توسط حجت الاسلام بحرینی و نیز پخش چند نماهنگ از دیگر بخش های اجرا شده در این مراسم بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر