آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

شب شعر “تا بهار” در اهرم برگزار شد



عکاس: فاطمه محمدی

در آستانه فرا رسیدن سال جدید، شب شعر “تا بهار” شامگاه گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این مراسم ادبی که در در قلعه زیبای زایرخضرخان اهرمی معروف به “کلات” برگزار شد، شاعرانی از تنگستان و دیگر شهرهای استان به شعرخوانی پرداختند.

در این مراسم ابتدا مهدیه ماندگار مسئول انجمن شعر و ادب اهرم به حاضرین خوش آمد گفت و در ادامه شاعرانی از شهر اهرم به نام های راحیل شکوه، خاتون ماحوزی نیا، باقر مزارعی، نجمه کردگار، احمد احمدی، خسرو قائدی، طاها علمدار و ستایش ثابت به شعر خوانی پرداختند.

 در بخش دیگری از این شب شعر، شاعران مهمان این برنامه از شهر های خورموج، برازجان و بوشهر به نام های محمد ابراهیمی، غزل محمدی، فرشته تنگستان، مهناز کوثری نژاد، یوسف بهزادی، علی حسین جمالی، محمد مرادی ، بهراد باغبانی و بهنام هنری اشعار خود را برای حضار قرائت کردند.

یکی از بخش های جذاب این مراسم برگزاری مشاعره بین شرکت کنندگان بود که شور و حال خاصی را در بین حاضرین به وجود آورد.

محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان این مراسم از همکاری و حضور اعضا شورای اسلامی و شهرداری شهر اهرم قدردانی نمود.

در پایان با اهداء لوح یادمان و هدایایی از شاعران و عوامل این مراسم ادبی تقدیر به عمل آمد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر