آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از مراکز فرهنگی و هنری دلوار تنگستان



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از مراکز و پروژه های فرهنگی و هنری بندر دلوار تنگستان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر روز گذشته به همراه جابر آزور مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از پروژه های در حال ساخت مربوط به اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ ساحلی دلوار بازدید نمود.

وی ابتدا از موسسه قرآنی سراج روستای پهلوان کشی بازدید و در ادامه از مجتمع فرهنگی هنری در دست احداث شهر دلوار و سپس موسسه قرآنی حنان دلوار بازدید به عمل آورد.

در این بازدیدها عبدالرحیم افروغ نکاتی را در رابطه با شرایط پروژه ها، اعتبارات و نیز زمان بهره برداری از پروژه های در حال ساخت مانند مجتمع فرهنگی هنری در دست احداث دلوار یادآور شد.

 گفتنی است دراین بازدید سکینه خلیلی مسئول نمایندگی اداره فرهنگ وارشاد شهر دلوار نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر را همراهی و گزارشی را در مورد مشکلات این مراکز بیان نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر