آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری مراسم تعزیه خوانی اربعین حسینی (ع) در اهرم



عکاس: یاسر رازقی پور

همزمان با فرا رسیدن حسنی(ع) مراسم تعزیه خوانی ورود کاروان اسرای اهل بیت (ع) به شام و شهادت حضرت رقیه به مدت دو روز در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، مجلس تعزیه خوانی اربعین حسینی و بازگشت کاروان اسرای اهل بیت به کربلا ، توسط هیات عزاداران خامس آل عبا (ع) و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اهرم روز گذشته در محله دهران این شهر برگزار شد .

در این مجلس تعزیه خوانی حوادث حضور کاروان اسرای کربلا در شام و خطبه تاریخی حضرت زینب کبری (ع) و نیز شهادت مظلومانه حضرت رقیه دختر ۳ ساله امام حسین (ع) به تصویر کشیده شد.

اصغر صداقت ،محمد خالدی، ،عباس خالدی ، علی انوشا، مجید خلیج، ساناز سلیمانی ، ابوالفضل عاشوری، بتول جعفری، و بازیگر خردسال فاطمه زهرا کارگر از جمله شبیه خوانان حاضر در این مجلس تعزیه خوانی بودند که با استقبال خوب عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه گردید.

پس از برگزاری این مجلس تعزیه خوانی مراسم دمام زنی توسط هیات تعزیه خامس آل عبا (علمدار) برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر