آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نمایشگاه گروهی عکس ” محرم در تنگستان”



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نمایشگاه گروهی عکس “محرم در تنگستان ” که به مناسبت اربعین حسینی در اهرم برپا گردیده است حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ عبدالرحیم افروغ به همراه خانم عباسی سرپرست معاونت هنری و نیز اردشیر محمودی فر مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

 توسط انجمن سینمای جوانان تنگستان با حضور در نمایشگاه عکس “گروهی محرم در تنگستان” از آثار شرکت کننده در این نمایشگاه که توسط انجمن سینمای جوان تنگستان در حال برگزاری است، بازدید به عمل آوردند.

 در این بازدید محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ضمن ارائه توضیحاتی گفت:  نمایشگاه عکس با عنوان “محرم در تنگستان ” با حضور ۳۴ اثر از ۱۴ عکاس در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم  افتتاح و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه کشف استعداد های جوان در حوزه عکاسی و زنده نگه داشتن آیین های عزاداری محرم در شهرستان تنگستان  می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم مشکل نبود گالری در شهر اهرم برطرف گردد.

گفتنی است نمایشگاه عکس “محرم در تنگستان”  همه روزه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر می باشد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر