آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

“روایتی از جنس درد” در اهرم به روی صحنه رفت



نمایش آیینی و بومی “روایتی از جنس درد” شب گذشته در شهر اهرم به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان و به گفته محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره، نمایش آیینی و بومی “روایتی از جنس درد” نوشته سعید گلچمن و کار یونس رازقی پور کاری از گروه تئاتر “صورتک” از شب گذشته جهت برخی مهمانان ویژه و در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه رفت.

وی افزود: این اثر نمایشی که کار برگزیده سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج و راه یافته به جشنواره سراسری تئاتر بسیج است، برای تنی چند از مهمانان ویژه، هنرمندان و خانواده های اعضای این گروه اجرایی به روی صحنه رفت.

بهزادی با اشاره به اجرای عمومی این اثر در شهیریورماه گذشته عنوان کرد: “روایتی از جنس درد” که در شهریورماه به مدت ۱۰ شب دراهرم برای عموم علاقمندان احرا شده بود، قرار است فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج و در پلاتو استاد صغیری به روی صحنه برود.

به گفته بهزادی داستان این نمایش در مورد فردی است که چندان شهرت خوبی در محل زندگی اش ندارد ولی بر اثر اتفاقاتی دچار تحولات درونی عمیق می شود و…

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان در پایان برای این گروه جهت سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج آرزوی موفقیت نمود و گفت: امیدواریم در این جشنواره نیز شاهد درخشش و موفقیت هنرمندان تئاتر تنگستان و شهر اهرم باشیم.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر