آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

انتشار کتاب هنرمند و نویسنده اهرمی توسط انتشارات “هامون نو “



کتاب هنرمند و نویسنده اهرمی توسط انتشارات “هامون نو” منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان ، کتاب “هنر مدیریت و رهبری کارکنان” به قلم امین ماندگار عضو انجمن هنرهای نمایشی اهرم و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) توسط انتشارات “هامون نو” به چاپ رسیده است.

در این کتاب که شامل شش فصل می باشد ، به مباحثی چون مدیریت منابع انسانی و  بهره­وری نیروی انسانی می­باشد که حلقه­ی گمشده در سازمان­های فعلی است و همچنین به شاخص­های اثرگذار در بهره­وری نیروی انسانی، ماندگاری نیروی انسانی، چالش­های پیشِ رو برای نگهداری نیروی انسانی و راهبردهای ماندگاری اشاره شده است .

در بخشی از مقدمه ی کتاب به قلم نویسنده آن آمده است : ” آن­چه امروزه نقش حائز اهمیتی دارد، نگاه رهبری­گونه­ی مدیران و سرپرستان سازمان­ها می­باشد و این­که مدیران بدانند میان مدیریت و رهبری تفاوت­های بسیاری است. در واقع مدیر آن کسی است که به حکم مسئولیت سازمانی و اختیاراتی که دارد، کارکنان را به انجام امور وا می­دارد، ولیکن رابطه­ی رهبر و کارکنان، رابطه­ای قلبی است که کارکنان با رغبت و به دلیل برجستگی­های صفات خلقی و رفتاری سرپرست سازمان به انجام فعالیت می­پردازند. “

در فصل اول کتاب مبحث مدیریت منابع انسانی و عوامل موثر برآن ، فلسفه و رویکردهای مدیریت منابع انسانی ، اهداف و وظایف و چگونگی طراحی مدیریت منابع انسانی تشریح می شود .

فصل دوم کتاب به مباحثی همچون بهره وری نیروی انسانی ، وفاداری کارکنان ، جو سازمانی ، تربیت نیروی انسانی و تقویت روحیه ی کارکنان می‌پردازد.

فصول سه تا پنج کتاب نیز در هر فصل به مباحثی چون ماندگاری کارکنان ، چالش های پیش روی در ماندگاری کارکنان و استراتژی های ماندگاری کارکنان اشاره دارد .

این کتاب ویژه علاقمندان به مباحث مدیریت ، خاصه گرایش منابع انسانی و نیز دانشجویان این رشته تحصیلی  نگارش شده است.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر