آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برای اولین بار در شهر اهرم؛ آموزشگاه هنرهای نمایشی “بیست” افتتاح شد



با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و تنی چند از هنرمندان آموزشگاه تخصصی هنرهای نمایشی “بیست” برای اولین بار در شهر اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابطعمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در آئینی که روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه برگزار شد، آموزشگاه هنرهای نمایشی “بیست” در شهر اهرم افتتاح و راه اندازی شد.

 محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، مرتضی فیروزی پیشکسوت ارزنده تئاتر استان بوشهر، علی احمدی سرپرست گروه موسیقی نونوا، و هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان و شهرستان از جمله شاهرخ قاسمی، محمدرضا رضایی، هادی منوچهری ، مهندس محمدرضا نوشزاد و یونس جعفری از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند که با اجرای سعید گلچمن برگزار شد.

محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در صحبت های خود در افتتاحیه آموزشگاه هنرهای نمایشی “بیست” با اشاره به اهمیت سطح ارتقای علمی هنرمندان و هنرجویان تئاتر، از افتتاح این آموزشگاه تخصصی هنرهای نمایشی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم این آموزشگاه در پیشرفت روزافزون هنر نمایش در تنگستان وبه خصوص شهر اهرم تاثیر محسوسی داشته باشد.

 صحبت های یونس جعفری کارگردان تئاتر تنگستان، سنتور نوازی پارسا گرامی هنرمند نوجوان موسیقی از دیگر بخش های این مراسم بود؛ ضمن اینکه در بخش دیگری از این آیین حسین کشتکار خواننده خوشنام بوشهری با اجرای خوب خود فضای دلنشینی را در این مراسم ایجاد نمود.

فرشته جمالی مدیر این آموزشگاه نیز در صحبت های خود از همه کسانی که در جهت تاسیس این آموزشگاه با وی همکاری کرده اند تشکر کرده و ابراز امیدواری نمود که این اتفاق منجر به تربیت هنرمندان خوبی در زمینه هنرهای نمایشی گردد.

وی تحصیلکرده رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر می باشد، از سال ۷۶ تاکنون به عنوان یکی از فعال ترین هنرمندان تئاتر تنگستان در زمینه بازیگری و کارگردانی مشغول به فعالیت می باشد و در چندین جشنواره حائیز رتبه های برتر بازیگری شده است.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر