آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

استقبال خوب مردم اهرم از نمایش طنز “پهلوان کچل و اژدها”



تصاویر: یونس رازقی پور-حسین ابراهیمی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: مردم اهرم تاکنون استقبال بسیار خوبی از نمایش طنز “پهلوان کچل و اژدها” داشته اند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این مطلب افزود: نمایش کمدی “پهلوان کچل و اژدها” نوشته داوود فتحعلی بیگی به کارگردانی مجتبی عارف آزاد کاری از گروه تئاتر “آریو” تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم است که این شب ها و به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه است و طی ۱۰ شب نخستین اجرای این اثر نمایشی مردم شهر اهرم و روستاها وشهرهای همجوار استقبال و حضور خوبی در اجرای این نمایش داشته اند.

وی با اشاره به زمانبندی اجرای این نمایش گفت: این اثر نمایشی از ششم بهمن ماه اجرای خود را آغاز نموده و تا ۲۵ بهمن ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه خواهد بود.

به گفته بهزادی مردم علاقمند از شهرهای اهرم، آباد، دلوار، روستاهای تنگستان و نیز مهمانانی از دیگر شهرهای استان بوشهر در این شب ها مخاطب این نمایش بودند که به سبک نمایش های ایرانی و تخت حوضی به روی صحنه رفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان با اشاره به فعالیت های مستمر هنرمندان تئاتر این شهرستان افزود: از اول امسال تاکنون هنرمندان تنگستانی در شهرهای اهرم و دلوار بیش از ۸۰ شب اجرای عمومی نمایش داشتنه اند که این آمار در نوع خود بی سابقه بوده است که این خود نشانه پویایی و رشد هنر تئاتر تنگستان و به خصوص شهر اهرم در جهت عملی نمودن شعار”تئاتر برای مخاطب” است.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر