آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

کسب مقام دوم جشنواره معلمان هنرمند در بخش نقد فیلم توسط معلم هنرمند تنگستانی



مسئول انجمن اهل قلم تنگستان مقام دوم بخش نقد فیلم در جشنواره معلمان هنرمند را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ حسام جمالی بازیگر، نویسنده، منتقد و مدرس هنرمند تنگستانی و عضو انجمن های ههنرهای نمایشی و سینمای جوان تنگستان موفق به کسب مقام دوم جشنواره کشوری معلمان هنرمند در رشته نقد ادبی و هنری، گرایش فیلمنامه شد.

 این معلم هنرمند سابقه بازی در چند اثر نمایشی و نیز نگارش چند متن نمایشی را نیز در کارنامه داشته و مدرس بازیگری انجمن هنرهای نمایشی اهرم و فیلمنامه نویسی انجمن سینمای جوان تنگستان نیز می باشد.

وی در این رابطه گفت: ما استعدادهای زیادی در زمینه فیلمسازی داریم که مغفول مانده اند و با تشویق، برنامه ریزی و فعالیت مستمر می توان آنها را پای کار آورد.

مسئول انجمن اهل قلم تنگستان افزود: ما نگاه به نوشتن را در جامعه بد جا انداخته ایم. اغلب فکر می کنند هر کسی که می خواهد کتابی بنویسد باید دست به قلم شود، در حالی که می توان برای آرامش، تمدد اعصاب، گسترش فکر و … شروع به نوشتن کرد. حالا از دل همین نوشته ها و با مقداری لازمی تعلم و تمرین می توانیم نویسنده های آینده داری داشته باشیم.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر