آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایش “مضحکه حسن چپل ” پر مخاطب ترین اثر نمایشی تنگستان



تصاویر: سیدمحمد فاطمی

با استقبال بی نظیر علاقمندان ، نمایش کمدی “مضحکه حسن چپل” رکورد پر مخاطب ترین اثر نمایشی تنگستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، پس از حدود دو سال و نیم رکود و خاموشی تئاتر اهرم، نمایش  “مضحکه حسن چپل ” نوشته و کار سعید گل چمن این شبها و در میان استقبال پرشور مخاطبان در اهرم به روی صحنه رفت.

 این نمایش که کاری از گروه تئاتر آریو تنگستان می باشد ، اجراهای خود را از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا دوم خرداد ماه به مدت ۱۹ شب و در ۲۴ سانس در تماشاخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم  به روی صحنه رفت.

در طول شب های اجرا تماشاگران علاقمند از شهر اهرم و دیگر شهرها و روستاها از ساعت ها قبل و با پیش خرید بلیط، ظرفیت تماشاخانه ۱۰۰ نفره مجتمع فرهنگی و هنری اهرم را پر کرده و استقبال بسیار خوبی از این اثر داشتند به حدی که خیلی از شب های اجرا جمعیت قابل توجهی به دلیل کمبود جا پشت درهای بسته مانده و از حضور در پلاتو محل اجرا باز می ماندند.

این گروه نمایشی با اینکه قرار بود از ۱۵ تا ۳۱ اردیبشهت ماه به روی صحنه باشد، به دلیل استقبال فوق العاده علاقمندان به تئاتر در شهرستان تنگستان و استان بوشهر، اجرای خود را دو شب تمدید کرده و علیرغم درخواست های فراوان جهت ادامه اجرا، در شب دوم خرداد پرونده اجرای خود را بست.

در این اثر کمدی که یکی از قصه های کهن الگوی ایرانی را روایت می کند ، سعید گلچمن ،یوسف قایدی حقیقی،صادق عالی، مهرداد گزاری، مجتبی عارف آزاد، ابوالفضل حیدری، ساناز سلیمانی ، آیدا خالدی، زهرا صیادی، معصومه حیدری، هستی عارف آزاد و سارینا ذاکری نقش آفرینی می کردند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر