آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

بررسی” بررسی انواع تشبیه در غزلیات سعدی شیرازی ” در نشست انجمن شعر و ادب اهرم



نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم این هفته نیز با موضوع بررسی” بررسی انواع تشبیه در غزلیات سعدی شیرازی ” عصر امروز در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم شامگاه امشب با موضوع بررسی” بررسی انواع تشبیه در غزلیات سعدی شیرازی ” با حضور اعضا این انجمن در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

 در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا راحیل شکوه مسئول شعر و ادب اهرم ضمن بیان خیرمقدم خود به حاضرین، لحظاتی را در مورد تاثیر و جایگاه ممتاز سعدی در ادبیات ایران زمین به صحبت پرداخت و در مورد موضوع این جلسه یعنی بررسی انواع تشبیه در غزلیات سعدی شیرازی توضیحات و مطالبی را ارائه داد.

در ادامه این نشست صمیمانه ادبی، دکتر رضا کشتگر مهمان ویژه این نشست دقایقی پیرامون زندگی و آثار سعدی شیرازی صحبت کرد و افزود: سعدی شیرازی در کنار بزرگانی چون فردوسی، حافظ، مولانا و… به نوعی حافظ و نگهدار زبان و ادبیات فارسی بوده اند.

این جلسه ادبی در نهایت با شعرخوانی اعضا و خوانش اشعاری از سعدی شیرازی علیه الرحمه به پایان رسید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر