آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

فرماندار تنگستان در دیدار با مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهر اهرم : خیلی از آسیب های اجتماعی با کار هنری قابل پیشگیری است



فرماندار تنگستان گفت: خیلی از آسیب های اجتماعی با کار هنری قابل پیشگیری است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان، احمد لطفی که در نشست مسیولین انجمن های فرهنگی و هنری با فرماندار تنگستان سخن می گفت، افزود: به هنرمندان به عنوان یک ظرفیت نگاه می کنیم که می توانند موجب توسعه جامعه شوند و بی شک هنرمندان نیز اگر در تولید محتوای برنامه هایشان با کیفیت تر عمل کنند، در معرفی خود موفق تر خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان از نمایش کمدی “مضحکه حسن چپل” که اخیرا در شهر اهرم اجرا شد، تصریح کرد: این اجرا نشان داد که مردم چقدر به اتفاقات هنری خوب نیاز دارند و اگر چنین برنامه هایی نباشند چیزهای دیگری جایگزین می شود که شاید خانواده های با فرهنگ شهرستان با آنها بیگانه باشند.

فرماندار تنگستان در ادامه با اشاره به نیاز جهت تدوین سند چشم انداز توسعه فرهنگی شهرستان توسط هنرمندان گفت: با توجه به بافت روستایی شهرستان تنگستان، یکی از اقشاری که می توانند در وحدت و همدلی مردم این خطه نقش به سزایی ایفا کنند، هنرمندان هستند که امیدواریم با تعاملات خود باعث این اتفاق خوب شوند.

احمد لطفی در پایان با اشاره به نیازها و مشکلات هنرمندان افزود: شاید نتوان در مورد حل این مشکلات قول قطعی داد ولی تلاش، حمایت و سرمایه گذاری خود را از هنرمندان شهرستان دریغ نخواهیم کرد.

رضا ریاحی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تنگستان نیز در این نشست گفت: همیشه شاهد تلاش های موفقیت آمیز هنرمندان شهرستان بوده ام و چیزی که هنرمندان را نسبت به دیگر افراد جامعه متفاوت تر می کند نوع نگاه و ذهنیت آنها نسبت به مسائل پیرامون است.

وی با اشاره به تاثیر سرود زیبای “سلام فرمانده” بر مردم عنوان کرد: تاثیرات هنر بر اندیشه انقلاب اسلامی را از زمان حضور صادق آهنگران با آثار خوبش در کنار رزمندگان اسلام به عینه دیده ایم.

وی در پایان گفت: تلاش می کنیم با جلسات هم اندیشی از ظرفیت و پتانسیل همه اقشار با همه سلیقه ها استفاده کنیم.

محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان نیز در ابتدای این نشست تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری و سالن های آمفی تئاتر اهرم و دلوار، تجهیز دفاتر انجمن ها، تاسیس نگارخانه، تعیین تکلیف زمین این اداره، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری در دست احداث شهر دلوار و خرید وسیله نقلیه را از مهمترین نیازهای فعلی این اداره عنوان نمود و از فرماندار تنگستان خواست تا در جلسه کمیته برنامه ریزی امسال این موارد را لحاظ نماید.

گفتنی است در این نشست مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهر اهرم نیز هر کدام به بیان مشکلات، نیاز ها ، دیدگاه ها  و پیشنهادهای خود در عرصه فرهنگ و هنر پرداختند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر