آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

معاون فرماندار تنگستان در آیین کلنگ زنی پروژه نگارخانه اهرم: استفاده از نمادها و مصالح بوم آور باید در اولویت ساخت این بنا باشد



معاون فرماندار تنگستان در آیین کلنگ زنی پروژه نگارخانه اهرم گفت: استفاده از نمادها و مصالح بوم آور باید در اولویت ساخت این بنا باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ تنگستانی معاون عمرانی و برنامه ریزی  که صبح امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به روحیه متفاوت و حس لطیف هنرمندان نیاز است فضایی متناسب با روحیات و احساسات این عزیزان و نیز شایسته هنرمندان خوب شهرستان و به خصوص شهر اهرم فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تاکید مجموعه فرمانداری بر این هست که در ساخت این بنا، هم از مصالح نوین بوم آور استفاده شود و هم با طراحی بومی بوشهری برای نمای بیرونی آن مثل پنجره های رنگی دوجداره که نماد منطقه نیز بوده و در مصرف انرژی هم تاثیر گذار هست بر اساس مقررات ملی ساختمان اسفاده گردد؛ چراکه معماری بوشهر در دنیا حرف برای گفتن دارد و ما نباید از این نوع نما غافل شویم.

معاون فرماندار تنگستان در پایان با اشاره به نیاز هنرمندان به داشتن نگارخانه در شهر اهرم گفت: ساخت و تاسیس نگارخانه مطالبه و خواسته دیرینه اهالی فرهنگ و هنر به خصوص مجموعه هنرمندان شهر اهرم بود که در هفته دولت با پیگری هنرمندان و مسئولین محقق شد و امیدواریم مبارک این عزیزان باشد.

گفتنی است پروژه نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم با زیربنای ۲۴۰ متر مربع و  با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ششصد میلیون ریال در ضلع شرقی این مجتمع احداث خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر