آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

فیلم “هتل” در اهرم اکران شد



پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران در شهر اهرم اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ فیلم کمدی “هتل” ساخته مسعود اطیابی پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران، جدیدترین اکران مجتمع فرهنگی هنری اهرم بود که از دوشنبه ۴ دیماه اکران خود را در سالن سینمای این مجتمع آغاز نموده و تا جمعه ۸ دیماه هر شب ساعت ۱۹ در این سالن به روی پرده رفت.

در این فیلم که به تهیه کنندگی محمد شایسته تولید شده است، بازیگران مطرحی چون پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی و مه‌لقا باقری ایفای نقش می کنند.

فیلم‌نامه فیلم سینمایی “هتل” مشترکا توسط امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی نگارش شده و داستان این فیلم هم مربوط به دو زوج جوان است که هنگام اقامت در هتلی واقع در شهر کیش با ماجراهایی روبرو می شوند.

گفتنی است این فیلم پر مخاطب تاکنون و پس از مدت نه چندان زیادی از آغاز اکران خود، با فروش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به زودی با پشت سر گذاشتن فیلم فسیل به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر