آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

امام جمعه اهرم در آیین کلنگ زنی پروژه نگارخانه اهرم: هنر یک عطیه و الهام الهی است



امام جمعه اهرم در آیین کلنگ زنی پروژه نگارخانه اهرم گفت: هنر یک عطیه الهی است که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ حجت الاسلام حبیب پهلوزاده که صبح امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: هنر بندگی بهترین هنری است که خداوند به انسان داده که مهم ترین و نورانی ترین آن نماز است.

وی افزود: الحمدالله در تنگستان اکثررشته های هنری رونق دارند و خوشبختانه هنرمندان با تلاش های مستمر هنرشان را نشان داده اند که از جمله آن می توان به فعالیت های خوب هنرمندان در رشته های عکاسی، خوشنویسی، تعزیه، طراحی، فیلم و غیره نام برد.

وی با اشاره به شروع احداث نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم تصریح کرد: این نگارخانه و فضایی که به این بهانه احداث می شود برای نمود و تجلی هنری هست که خدا به انسان داده است و انشالله که این مجموعه هر چه زودتر آماده بهره برداری گردد.

پهلوزاده در ادامه هنرمندان تنگستانی را در سطح استان الگویی خوب توصیف نموده و افزود: انشالله که این حرکت هنرمندانه و ایجاد این فضای خوب باعث نمود و ظهور هنرمندان بیشتری در شهرستان شود.

امام جمعه اهرم در پایان ضمن قدردانی از مجموعه فرمانداری و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان به جهت احداث این مکان هنری عنوان کرد: با توجه به اینکه بالاترین هنر قرآن می باشد و حضرت آیت الله معتفدد اهرمی قرآن رمزدار را به زیبایی کتابت کردند که درنوع خود نمونه می باشد، پیشنهاد می کنم این نگارخانه را به نام ایشان نامگذاری شود.

گفتنی است پروژه نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم با زیربنای ۲۴۰ متر مربع و  با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ششصد میلیون ریال در ضلع شرقی این مجتمع احداث خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر