آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

به همراه بازدید از مراکز فرهنگی و نشست با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در تنگستان



معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور در شهرستان تنگستان و شهر اهرم ضمن بازدید از برخی مراکز فرهنگی این شهرستان، با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ وحید حیدری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر که به همراه تنی چند از کارشناسان این اداره کل به اهرم سفر کرده بود، ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، با کارکانان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به موسسات، کانون های تبلیغاتی، کانون های فرهنگی و هنری، چاپخانه ها و موسسات قرآنی استان بوشهر که از این اداره کل محوز گرفته اند، تصریح کرد: برخی از این مراکز علیرغم اخذ مجوز به حال خود رها شده و با مجموعه ارشاد فاصله گرفته اند که لازم است بابرنامه ریزی های لازم و نیز بازدید های مکرر ماهیانه، فعالیت هایشان را سر و سامان داد چراکه این موسسات و کانون ها مجوز گرفته اند تا برای مردم فعالیت کنند و رکودشان باعث آسیب است.

محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان نیز در این نشست نیز گزارشی از روند فعالیت های موسسات فرهنگی و قرآنی و نیز کانون های زیرمجموعه را ارائه نمود و سپس کارکنان این اداره به بیان مشکلات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند.

پس از این نشست، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به اتفاق کارشناسان این اداره کل، با حضور در کانون تبلیغاتی قاصدک لیان، چاپخانه زنده بودی، موسسان قرآنی ابراهیم خلیل الله (ع) ، حکمت اهرم و نیز دفتر هفته نامه بیرمی، از نزدیک با شرایط و وضعیت این مراکز آشنا شدند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر