آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

سینه زنی هنرمندان اهرمی در حسینه ابالفضل (ع) اهرم



به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم هنرمندان اهرمی شب گذشته با حضور در حسینیه ابالفضل(ع) اهرم به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اهرم شب گذشته با پیش خوانی امین امیرپور خواننده و بازیگر اهرمی و با مداحی محسن زنده بودی مسئول انجمن هنرهای نمایشی اهرم به سینه زنی و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) پرداختند.

یونس جعفری روزنامه نگار، سعید گل چمن کارگردان و بازیگر، یونس رازقی پور عکاس و مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان و تعدادی دیگر از هنرمندان، از جمله حاضرین در این مراسم سینه زنی بودند.

گفتنی است از روز گذشته نیز هنرمندان اهرمی به نام های محسن زنده بودی، سعید گل چمن ، یونس و یاسر رازقی پور، ساناز سلیمانی ،علیرضا احمدزاده ، مجتبی عارف آزاد ، بتول جعفری، محمدرضا سلیمانی و رقیه حیدری با حضور پررنگ خود در کنار دیگر شبیه خوانان هیات تعزیه علمدار اهرم،  آغازگر مجالس تعزیه خوانی در شهر اهرم بودند که به مدت ۴ روز و با برگزاری ۸ مجلس تعزیه خوانی در اهرم ادامه خواهد داشت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر