آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دلها توسط هنرمندان اهرمی



تصاویر: یونس رازقی پور

به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم فرهنگی و هنری سردار دلها در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ این مراسم با همکاری انجمن های فرهنگ و هنری اهرم، بسیچ هنرمندان و بسیج دانشجویی تنگستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد که غلامی زاده معاون فرماندار تنگستان، حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه اهرم، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) و محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.

شعر خوانی مهدیه ماندگار مسئول انجمن شعر و ادب اهرم، اجرای قطعه ای موسیقی به خوانندگی علی عبدی عضو انجمن موسیقی اهرم ، اجرای قطعه ای ادبی توسط اکبر انصاری مقدم ،نویسنده، کارگردان و فیلمساز اهرمی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود ضمن اینکه مسلم قاسم زاده مسئول انجمن خوشنویسان تنگستان نیز در گوشه ای از  صحنه مراسم اقدام به کتابت اشعاری در وصف سردار سلیمانی به خط خوش نستعلیق نمود که در ادامه این آثار در معرض نمایش قرار گرفت.

گفتنی است کار تصویربرداری و عکاسی از مراسم نیز بر عهده انجمن سینمای جوان تنگستان بود.

محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در این رابطه گفت: بدون شک زبان گویا و شیوای فرهنگ و هنر بهترین و کامل ترین شیوه برای معرفی رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل جوان می باشد و این اداره در برنامه های آتی خود نیز این شیوه را در معرفی هر چه بهتر شخصیت های مهم تاریخ اسلام و انقلاب ادامه داده و از هنرمندان در این زمینه حمایت کامل خواهد نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر