آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با همکاری کانون پرورشی استان بوشهر و انجمن سینمای جوان تنگستان: برگزیدگان مهرواره عکس «محرم در جنوب» معرفی شدند



انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همکاری انجمن سینمای جوان تنگستان آثار برتر مهرواره‌ی عکس «محرم در جنوب» را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛  هم‌زمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر با همکاری انجمن سینمای جوان تنگستان نخستین مهرواره‌ی منطقه‌ای عکاسی با عنوان « محرم در جنوب» را در روز ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد.

این مهرواره منطقه ای با حضور استان های جنوب کشور یعنی بوشهر، خوزستان و هرمزگان به میزبانی استان بوشهر برگزار شد .

در این مهرواره نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال ، اعضاء ارشد ،مربیان و کارکنان کانون  مجاز به شرکت بودند و تکنیک و اندازه خلق آثار آزاد اعلام شده بود.

رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر در خصوص برگزاری این مهرواره منطقه ای با گفت: در برگزاری این مهرواره سعی شده است از ظرفیت های هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استفاده شود و در قالب و چارچوب یک فن و هنر که میتواند روایت گر فرهنگ باشد به هنر عکاسی پرداخته شود .

وی با تشکر از همراهی سینمای جوان تنگستان در این رویداد هنری گفت:حضور و همراهی هنرمندان سینمای جوان تنگستان به فراگیرترشدن این حرکت فرهنگی هنری کمک کرده و باعث شد داوری آثار رسیده به جشنواره در سطح کیفی بالایی به انجام برسد.

بر همین اساس، داوران تنگستانی این مهرواره یونس رازقی‌پور، رضا فداکار و اکبر شکوه آثار دریافت شده را در سه گروه مجزا به صورت جداگانه بررسی و برگزیدگان آن را معرفی کردند.

شایان ذکر است از افراد برگزیده با لوح تقدیر و جوایز در یک مراسم اختتامیه مجازی تقدیر خواهد شد ، ضمن اینکه آثار برتر به بخش نمایشگاه راه یافته و آثار ایشان در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kpf.ir منتشر خواهد شد.

اسامی برگزیدگان بخش عکس مهرواره “محرم در جنوب” :

اعضای نوجوانان:

مرضیه توانایی/بوشهر/نخل تقی

ابوالفضل قاسمی/بوشهر /برازجان

محدثه بشیریان/هرمزگان /بندرعباس

اعضای ارشد :

محسن مغانلو/بوشهر/تنگستان شهر آباد

مهزیار مهدی پور/خوزستان /اهواز

سارا رستمی/بوشهر /بوشهر

مربیان:

لیلا منصوری‌نژاد/بوشهر/ بوشهر

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر