آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با همکاری کانون تعزیه علمدار اهرم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار شد: علم گردانی کاروان عزاداران اهل بیت(ع) در سطح شهر اهرم



به مناسبت فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز وفات جانسوز پیامبر اکرم (ص) عزاداران اهل بیت عصمت و نبوت در قالب کاروانی سیار در سطح شهر اهرم به عزاداری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این برنامه معنوی که توسط هیات عزاداران خامس آل عبا (ع) و کانون تعزیه علمدار شهر اهرم و با مشارکت هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار شد، شبیه خوانان و مداحان این هیات با حضور بر یک تریلی سیار مزین به نمادها و نشانه های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و با گردش در سطح شهر به مداحی، شبیه خوانی، دمام زنی و عزاداری پرداختند.

مشارکت و همکاری مردم عزادار در طول مسیر این کاروان به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله موارد جالب و تاثیر گذار این مراسم معنوی و مذهبی بود.

گفتنی است کانون تعزیه علمدار اهرم یکی از قدیمی ترین هیات های تعزیه در سطح استان بوشهر و نیز بنیان گذار تعزیه در شهرستان تنگستان می باشد که حدود یک قرن است در شهر اهرم به اجرای تعزیه خوانی اقدام می کند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر