آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

سیزدهمین مراسم شعر بهار تنگستان برگزار شد



سیزدهمین مراسم شعر بهار تنگستان  در بخش ساحلی تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ؛ مراسم بزرگ شعر بهار تنگستان به یاد و بزرگداشت استاد بزرگ غلامعلی خلیلی با حضور چهره های برجسته کشور و استان در منزل مرحوم خلیلی در روستای گاهی بخش دلوار با حضور دکتر زرین فر معاون استاندار،فرماندار تنگستان،مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر، بخشدار دلوار و دیگر مسئولین و هنرمندان صاحب نظر استان و مردم برگزار شد.

مراسم سیزدهمین سالیانه بهار تنگستان با استقبال عموم هم‌استانی‌ها در فضای مجازی و حضور تعدادی از مدعوین در محل اجرا، مطابق با دستورالعمل های بهداشتی کرونایی در روستای گاهی از توابع بخش ساحلی دلوار تنگستان برگزار شد.

در این مجلس که با اجرای مجری پیشکسوت شاهرخ سروری برگزار شد،احسان عبدی پور، دکتر عمادی، فرمانده جانباز و محقق دفاع مقدس علی رستمی، غلامرضا حاجی‌نژاد، حمید خلیلی، عبدالخالق عبداللهی، مجید عابدی، مهدی شیخیانی، خانم زهرا درویشی، امیرمحمد خلیلی و گروه موسیقی هم‌نوا با خوانندگی آکا صفوی به ارائه آثار و هنر خود پرداختند.

این مراسم سالیانه به همت خانواده خلیلی و موسسه ادبی نیم‌روز برگزار می‌شود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر