آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان: برگزاری کنگره معتقد اهرمی از جمله اقدامات خوب این شورا بوده است/ کنگره پاسداست مبارزات زائرخضرخان اهرمی در سال جاری برگزار می شود



رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان گفت: برگزاری کنگره معتقد اهرمی از جمله اقدامات خوب این شورا بوده است و در همین راستا کنگره پاسداست مبارزات زائرخضرخان اهرمی نیز در سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان در سال ۹۵ ، صبح امروز در دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی  این شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی گفت: تمامی مصوبات این شورا قابلیت اجرایی و تبدیل شدن به قانون را دارد . وی با ارائه گزارش از جلسات و مصوبات سال قبل شورای فرهنگ عمومی تنگستان خواستار اجرایی شدن برخی از مصوبات اجرا نشده سال گذشته شد.

جاودانی در ادامه با تاکید بر اندیشیدن راهکارهای فرهنگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که شعار سال مقام معظم رهبری است ، گفت: در زمینه شور و نشاط  و امید اجتماعی که از رویکردهای دولت تدبیر و امید هم هست باید اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

در ادامه حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم و رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان ، ابراز امیدواری کرد که این ماه پر خیر و برکت باعث رستگاری در زندگی دنیوی و آخرویمان گردد.

وی ضمن انتقاد از آغاز امتحانات دانشگاه ها درست همزمان با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های قبلی جلوی این اتفاق گرفته می شد.

راستگو با اشاره به دستورات این جلسه یعنی بررسی روند اجرایی شدن مصوبات سال قبل و سامان دهی مراسمات قرآنی ماه مبارک رمضان در سطح شهر اهرم ، گفت: در سال قبل اتفاقات خوبی توسط شورای فرهنگ عمومی تنگستان انجام گرفت که از جمله آن برگزاری کنگره معتقد اهرمی در هفته قبل بود که جزء مصوبات این شورا بوده است و امیدوار هستیم که در همین  راستا کنگره ای هم با عنوان استکبار ستیزی و ولایت مداری در جهت پاسداشت مبارزات زائر خضرخان  امیر الاسلام اهرمی در سال جاری برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان در پایان با اشاره به قلعه کلات اهرم که دژ مستحکم مبارزه با استعمار انگلیس بوده است، گفت: آثار مبارزات مجاهدان تنگستانی هنوز در این قلعه با دیدن جای گلوله توپ انگلیسی ها به چشم می خورد و باید در جهت حفظ و پاسداشت این هویت فرهنگی که کمتر شهرستانی از آن برخوردار است، کوشید.

در ادامه شهرام دشتی معاون فرماندار تنگستان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان تصریح کرد : باید در جهت ترغیب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت حضور در مساجد و مراسمات مذهبی این ماه تدابیر لازم اندیشیده شود و در این راه می توان از فرهنگ و هنر کمک گرفت.

در ادامه دیگر حاضرین در این نشست به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در مورد موضوعات و دستورات جلسه پرداختند و مقرر شد در طول ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم با مشارکت ادارات در مصلی جمعه اهرم برگزار شود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر