آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

رئیس ارشاد تنگستان : فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید بازتاب خبری بیشتری پیدا کند



 

جلسه مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد تنگستان جهت امضاء تفاهم نامه مالی کلاس های اوقات فراغت روز گذشته با حضور دو تن از مسئولین دبیرخانه مساجد استان بوشهر در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در این جلسه که با حضور مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد تنگستان و در پلاتو مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد، ابتدا عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان ضمن بیان خیر مقدم خود به حاضرین گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسیار مهمی در ارتقاء فرهنگ عمومی و رویکرد جوانان به مقوله فرهنگ و هنر به خصوص در روستاها دارند. وی در ادامه با اشاره به فعالیت های سال گذشته این کانون ها در طول سال تصریح کرد : متاسفانه علیرغم فعالیت های مطلوب صورت گرفته برخی از کانون ها در زمینه انعکاس خبری و ارائه گزارش به موقع عملکرد خود ضعیف عمل نموده اند که امیدواریم در سال جاری این رویه اصلاح شود و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید بازتاب خبری بیشتری پیدا کند. جاودانی در پایان آمادگی ارشاد تنگستان را در جهت هرگونه همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان اعلام کرد و افزود : این اداره آمادگی دارد تا ضمن تهیه کلیپی از فعالیت های تابستانی کانون ها ، مسابقه عکسی نیز با موضوع ماه مبارک رمضان در سطح روستاها برگزار نماید.

در ادامه شکریان مسئول ساماندهی کانون های فرهنگی هنری استان بوشهر دقایقی را پیرامون وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و اهمیت این کانون ها به صحبت پرداخت و گفت :قرار شده است که کانون ها بر اساس فعالیت های فرهنگی هنری خود رتبه بندی و در پی آن امتیازاتی به آنها داده شود.

سپس حجت الاسلام جنگی مسئول آموزش ذبیرخانه کانون های مساجد استان هم با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان بر برنامه ریزی های لازم جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این کانون ها تاکید کرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر