آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

مدیرکل ارشاد بوشهر در بازدید از ارشاد تنگستان : ۵ میلیون تومان اعتبار برای جشنواره تاتر طنز تنگستان در نظر خواهیم گرفت



مدیرکل ارشاد بوشهر در بازدید از ارشاد تنگستان گفت : ۵ میلیون تومان اعتبار برای جشنواره تاتر طنز تنگستان در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، مدیرکل ارشاد بوشهر که جهت حضور در کنگره ملی معتقد اهرمی به اهرم سفر کرده بود ، از ارشاد تنگستان بازدید کرد.

حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز با همراهی عالی پور معاون قرآنی این اداره کل ، ضمن بازدید از ارشاد تنگستان ، در جلسه ای که با حضور رئیس و کارکنان ارشاد تنگستان برگزار شد شرکت کرد.

در این نشست صمیمانه  مدیر کل ارشاد بوشهر با اشاره به تنگناهای مالی موجود گفت : با وجود این مشکلات حدالامکان نگذاشته ایم که اجرای برنامه های فرهنگی با محدویت خاصی مواجه شود.

وی با تاکید بر صرفه جویی و کیفیت در اجرای برنامه های فرهنگی هنری تصریح کرد : در صورتی که این برنامه ها کیفیت و کمیت لازم را داشته باشد هزینه ها کمتر به چشم خواهد آمد.

حمیده ماحوزی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های فرهنگی ارشاد تنگستان افزود : با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره تاتر طنز تنگستان برای هنرمندان این شهرستان ، فعلا مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت برگزاری نهمین جشنواره استانی تاتر طنز تنگستان اختصاص می دهیم و امیدواریم در صورت بهتر شدن وضعیت اعتبارت مبلغی را به این رقم بیافزاییم.

در این نشست عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان به ارائه گزارش از مراحل تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اهرم و پلاتو این مجتمع پرداخت و در ادامه  کارکنان این اداره به بیان موارد و مشکلات کاری خود پرداختند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر