آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

بازدید مدیر کل ارشاد استان از نمایشگاه عکس تولیدات سال ۹۴ انجمن هنرهای نمایشی اهرم



مدیر کل ارشاد استان از نمایشگاه عکس تولیدات سال ۹۴ انجمن هنرهای نمایشی اهرم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، حمیده ماحوزی که به اتفاق عالی پور معاون قرآنی این اداره کل به اهرم سفر کرده بود ، از نمایشگاه عکس تولیدات سال ۹۴ انجمن هنرهای نمایشی اهرم بازدید کرد.

در این بازدید عباس جاوانی رئیس ارشاد تنگستان ضمن ارائه توضیحاتی در این زمینه گفت : در این نمایشگاه که توسط انجمن هنرهای نمایشی اهرم و گروه تئاتر آریو تنگستان به مناسبت اردیبشهت تئاتر تنگستان برگزار شده  و روز آخر آن در حال برگزاری است ، تعداد ۱۸ تابلوی عکاسی از ۵ نمایش تولید و اجرا شده در سال ۹۴ به نام های ” آشی برای واسموس ” کار مشترک طاهره گل چمن و فاطمه کاظمی نژاد ، ” نشون خیرو ” کار سعید گل چمن ، ” افسانه آب ” کار یونس رازقی پور ، ” حسن سوز کباو ” کار یاسر رازقی پور و ” افسانه پری و چوپان ” به کارگردانی علیرضا احمدزاده در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی افزود : عکاسان این آثار کیوان آذرشب ، فاطمه گلچمن و یونس رازقی پور هستند و این نمایشگاه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری اهرم دایر بود.

مدیر کل ارشاد بوشهر هم در این بازدید فعالیت های هنرمندان تئاتر تنگستان را مطلوب خواند و از نقش پررنگ بانوان هنرمند اهرمی در تولید و اجرای آثار نمایشی تقدیر کرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر