آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با اجرای نمایش میدانی “حماسه خونین شهر ” فتح خرمشهر توسط هنرمندان اهرمی بازسازی شد



 عکاس : اکبر شکوه

همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر ، هنرمندان اهرمی با اجرای نمایش میدانی ” حماسه خونین شهر ” ، این حماسه بزرگ را بازسازی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، نمایش میدانی ” حماسه خونین شهر ” نوشته سعید گل چمن و به کارگردانی محسن زنده بودی کاری مشترک از انجمن هنرهای نمایشی اهرم و بسیج هنرمندان تنگستان شب گذشته در منطقه تفریحی و توریسیتی آبگرم اهرم اجرا گردید.

در این نمایش میدانی که با روایت سعید گل چمن و اجرای نور و موسیقی جواد عالی ، مهرشاد علی نژاد و بازی بیش از ۵۰ نفز هنرمند و هنرور اجرا شد ، داستان فتح خرمشهر از لحظه سقوط آن در ۴ آبان ماه  ۵۹ تا حماسه فتح آن در ۳ خرداد ۶۱ بازسازی گردید.

انفجارهای عظیم ، شلیک منور و اسلحه های مختلف ، ساخت ماکت مسجد جامع خرمشهر و نیز افکت های موسیقی مختلف از جمله مواردی بود که در هنگام اجرای این نمایش میدانی مورد استفاده هنرمندان قرار گرفت.

گفتنی است قبل از اجرای این نمایش میدانی که با حضور خوب مردم اجرا شد ، حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم و سرهنگ ملاکی فرمانده سپاه پاسداران تنگستان دقایقی پیرامون این روز تاریخی به سخنرانی پرداختند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر