آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

مسئول آموزش دبیرخانه مساجد استان بوشهر : کانون فرهنگی هنری مصلایی در اهرم راه اندازی می شود



 

مسئول آموزش دبیرخانه مساجد استان بوشهر گفت : کانون فرهنگی هنری مصلایی در اهرم راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، حجت الاسلام جنگی که صبح امروز در دیدار با عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان سخن می گفت ، با اشاره به فعالیت مطلوب کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاهای این شهرستان افزود: شهرستان تنگستان با ۴۲ کانون فرهنگی هنری در مساجد اهرم ، دلوار و  روستاهای بخش مرکزی و ساحلی دارای بیشترین کانون است که این خود ظرفیت خوبی را به وجود آورده است. وی با اشاره به راه اندازی کانون های مصلایی در چند مصلای نماز جمعه در سطح استان گفت : این آمادگی را داریم تا این کانون را با مرکزیت مصلی جمعه اهرم در این شهر تاسیس کنیم.

در این دیدار عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان نیز با اشاره به قابلیت های کانون های  فرهنگی هنری روستاهای این شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت های سال کذشته این کانون ها پرداخت و برای راه اندازی کانون مصلایی در مصلی جمعه اهرم اعلام آمادگی کرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر