آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای جنگ شادی توسط هنرمندان اهرمی در روستاهای سمل جنوبی و اشکالی تنگستان



به مناسبت فرا رسیدن فرخنده سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) هنرمندان تاتر و موسیقی اهرم برنامه شاد و متنوعی را در روستای سمل جنوبی تنگستان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در این مراسم که شامگاه گذشته و با مجری گری سعید گلچمن برگزار شد، هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اهرم با اجرای دو میان پرده شاد و طنز به نام های “خواستگاری ۲۰۲۰” و “سرباز و فرمانده” با بازی مهرداد گزاری ، محمد بشکانی ، امین امیر پور ، عباس بحرانی و یاسر رازقی پور لحظات پرشور و نشاطی را در این مراسم خلق کردند.

همچنین هنرمندان انجمن موسیقی اهرم با نوازندگی کیبورد ابراهیم حیدری و خوانندگی امین امیرپور دو قطعه شاد موسیقی را اجرا نمودند.

برگزاری دو مسابقه طنز و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

همچنین به همین مناسبت جشن باشکوهی با هنرنمایی هنرمندان اهرمی در مسجد روستای اشکالی تنگستان برگزار شد.

اجرای دو میان پرده طنز ” عروسی مش غلام ”  و ” پیرمرد و گدا ” با بازی یونس رازقی پور ، صادق عالی ، مجتبی عارف آزاد و رضا باقری و اجرای موسیقی به خوانندگی عرفان رسولی و نوازندگی محمد قائدی از جمله آیتم های اجرا شده توسط هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی و موسیقی تنگستان بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر