آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

شبی پر خاطره با ” خاطره های پیشکسوتان تنگستان”



 

در هفتمین روز و آخرین روز از اردیبهشت تئاتر تنگستان مراسم ” شبی با خاطره های پیشکسوتان تنگستان” در پلاتو مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،در ابتدای این جلسه عباس جاودانی رئس ارشاد تنگستان با اشاره به فعالیت های ارزشمند پیشکسوتان تئاتر اهرم در  سال های گذشته  گفت : با توجه به امکانات آن دوره واقعا آثار خوب و ارززشمندی توسط این عزیزان اجرا می شد. وی افزود : روشن نگه داشتن چراغ تئاتر اهرم توسط این عزیزان در سال های سخت دهه ۶۰ از یاد مردم فرهنگ دوست شهر اهرم نخواهد رفت.

رئیس ارشاد تنگستان در پایان ابراز امیدواری نمود که نسل فعلی تئاتر از تجربیات ارزنده همه پیشکسوتان تئاتر این شهرستان بهره کافی را ببرد.

در ادامه حسین سلیمانی رئیس شورای اسلامی شهر اهرم هم ضمن ارج نهادن به تلاش های پیشکسوتان تئاتر این شهر گفت : در آن زمان حتی سالنی هم برای اجراهای تئاتری موجود نبود ولی علیرغم این مسئله هیچگاه تئاتر در شهر اهرم تعطیل نگردید که این هم حاصل کوشش های صادقانه این پیشکسوتان عزیز بود.

در ادامه علی عالیزاده ،خسرو قاید حسینی ،محمد گل چمن و حسن زنده بودی هر یک به ترتیب از  مشقت ها و سختی های کار تئاتر در آن زمان ، اولین و آخرین اثر اجرا شده خود ، مشوقین خود در تئاتر ، استقبال مردم ، نبود حداقل امکانات لازم برای تولید یک اثر نمایشی ، تبدیل پارکینگ شهرداری اهرم به سالن تئاتر در هنگام اجراها به دلیل نبود سالن ، اجراهای مستمر تئاتر در روستاها  و سایر خاطرات خود پرداختند که بیان بعضا احساسی این خاطرات تلخ و شیرین ، فضای خاصی را در بین نسل جوان حاضر در پلاتو مجتمع فرهنگی هنری اهرم ایجاد کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم که کاری مشترک از انجمن هنرهای نمایشی اهرم و گروه تاتر آریو تنگستان بود ، تعدادی از مدیران ادارات تنگستان نیز حاضر بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر