آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اردیبهشت تئاتر تنگستان برگزار می‌شود



8068photo_2016-05-09_19-35-21

همزمان با سراسر کشور اردیبهشت تئاتر تنگستان به مدت یک هفته در شهر اهرم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، نمایشنامه خوانی، برگزاری ورکشاپ بازیگری، جشنواره یک روزه اتود، برپایی نمایشگاه عکس و… از جمله برنامه‌های اردیبهشت تئاتر تنگستان است که ۲۱ الی ۲۸ اردیبهشت‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار می‌شود.

سعید گلچمن کارشناس امور هنری ارشاد شهرستان تنگستان در این باره اظهار داشت: در سال جاری برای اولین بار اردیبهشت تئاتر تنگستان با برنامه‌های مختلف و متنوع از ۲۱ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری اهرم آغاز می‌شود.

وی افزود: سه شنبه و چهارشنبه  ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز اردیبهشت  تئاتر با نمایشنامه خوانی گروه‌های نمایشی شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برنامه‌ ریزی شده و دو نمایشنامه «خشم و هیاهو» به نویسندگی مهرداد رایانی و کارگردانی سعید گلچمن و «تشنگان» به نویسندگی جسام جمالی و کارگردانی علیرضا بهرامیان و احسان عمرانی خوانش می شوند

گلچمن خاطرنشان کرد: ۲۳ اردیبهشت ورکشاپ پیشرفته کارگردانی و بازیگری با تدریس مهرداد ابروان استاد دانشگاه آزاد بوشهر برگزار می‌شود و شنبه ۲۵ اردیبهشت نیز فیلم‌های روز تئاتر ایران به نمایش درمی‌آیند.

کارشناس امور هنری ارشاد شهرستان تنگستان یادآور شد: یکشنبه ۲۶ اردیبهشت «شبی با خاطره‌های پیشکسوتان تئاتر تنگستان» با حضور علی عالی زاده، حسین زنده بودی، خسرو قائدی، محمد گلچمن و یونس جعفری برگزار می‌شود.

گلچمن با بیان اینکه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت جشنواره یک روزه اتود برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره برای هنرجویان کلاس‌های بازیگری ۲۰ الی ۳۰ موضوع مختلف به صورت قرعه انتخاب می‌شود و این هنرجویان باید اثری ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای به ‌صورت تک یا چند پرسوناژ ارائه دهند و در پایان ایده، بازیگر زن و مرد برتر انتخاب و تقدیر می‌شوند.

وی گفت: برپایی نمایشگاه عکس از فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایش اهرم و فعالیت‌های تئاتر شهرستان از دیگر برنامه اردیبهشت تئاتر است که در آن ۲۴ اثر از فاطمه گلچمن، کیوان آذرشب و یونس رازقی پور به نمایش گذاشته می‌شود.

گلچمن تأکید کرد: در تلاش هستیم تا با حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و  رییس ارشاد تنگستان جشنواره تئاتر طنز تنگستان را با کیفیت مطلوب در سال جاری برگزار کنیم و هر چند که هنرمندان نمایش شهرستان در نظر دارند حضوری پررنگ تر از سال‌های گذشته در جشنواره های استانی تئاتر به خصوص جشنواره تاتر فجر داشته باشند و امیدوار هستیم به جایگاهی که شایسته تنگستان در این عرصه است نزدیک شویم.

شایان ذکر است اردیبهشت تئاتر تنگستان از ۲۱ الی ۲۸ اردیبهشت ماه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اهرم، گروه آریو تنگستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار می‌شود.

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر