آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جشن بزرگ میلاد قرآن با حضور ۲هزار تن از قاریان خردسال و بانوان در اهرم برگزار شد/ امام جمعه اهرم: تنگستان از ظرفیت بالای علوم قرآنی برخوردار است



تصاویر: یونس رازقی پور

به مناسبت بعثت پیامبر اکرم(ص) جشن بزرگ میلاد قرآن با حضور ۲هزار تن از قاریان خردسال و بانوان  در مصلای جمعه شهر اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، صبح روز ۵ شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه هم‌زمان با بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) جشن بزرگ میلاد قرآن درمصلای جمعه شهر اهرم برگزار ‌شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه اهرم با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و با بیان اینکه شهرستان تنگستان از ظرفیت بالای قرآنی برخوردار است اظهار داشت: این شهرستان با داشتن قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای در این عرصه دارد که طرح‌های مهمی در حوزه قرآنی در دست اجرا است.

وی افزود: جشن بزرگ میلاد قرآن با همکاری دارالقرآن حضرت ابراهیم خلیل‌الله برگزار شده است و معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد، ستاد برگزاری نماز جمعه، فرمانداری، دانشگاه آزاد، آموزش وپرورش شهرستان تنگستان  کمیته امداد،شهرداری اهرم ، اداره کل ارشاد استان، سپاه، بسیج  و سایر سازمان‌ها و نهادها  در این جشن بزرگ  مشارکت وهمکاری داشته اند.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو با قدردانی از برگزاری جشن میلاد قرآن در تنگستان تصریح کرد: این همایش برای نخستین بار در سال ۸۵ در تهران برگزار شد و اکنون پس از ۱۰ سال دومین مکان برگزاری آن تنگستان تعیین شد.

در ادامه  دبیر برگزاری همایش قرآنی میلاد قرآن نیز اظهار داشت: این همایش قرآنی روز و هم‌زمان با مبعث پیامبر(ص) در مصلی بزرگ شهر اهرم برگزار شد که بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر که زمینه ساز معرفی شهر اهرم به عنوان پایتخت قرآن کشور هستند در آن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمد صادق حق‌شناس با بیان اینکه موسسه قرآنی ابراهیم خلیل الله شهر اهرم به صورت تخصصی به تربیت حافظان قرآن کریم می‌پردازد افزود: در برگزاری این جشن بزرگ ۲ هزار و ۵۰۰ نفری موسسه بزرگ قرآنی ابراهیم خلیل‌الله مشارکت فعالی داشته است.

حق‌شناس با بیان اینکه جشن بزرگ میلاد قرآن برای نخستین بار در استان بوشهر و دومین بار در کشور برگزار شده گفت: این جشن بزرگترین همایش قرآنی است که با محوریت فراگیری و حفظ قرآن به میزبانی شیر زنان خطه تنگستان برگزار شده است.
وی افزود: : هدف این همایش که با شرکت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شده است فراگیری وحفظ سوره مبارکه جمعه با ترجمه و نکات تفسیری این سوره مبارک است.

در این همایش  به ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان هدایای نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال اهدا شد.

 

 

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر