آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جشن هفته معلم با هنرنمایی هنرمندان تنگستانی در اهرم برگزار شد



جشن هفته معلم با هنرنمایی هنرمندان تنگستانی صبح امروز در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در مراسم جشن هفته معلم که با همکاری این اداره و اداره آموزش و پرورش تنگستان و در مدرسه نرجس اهرم برگزار شد ، هنرمندان انجمن های موسیقی و هنرهای نمایشی این شهر با اجرای برنامه های شاد و متنوع فضای با نشاطی را در مراسم به وجود آوردند.

در این مراسم که اختصاص به تقدیر از معلمان نمونه تنگستانی داشت ، حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم ،ترک زاده فرماندار تنگستان ، درتاج معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و حسین پولادیان رئیس آموزش و پرورش تنگستان در لابلای مراسم به سخنرانی پرداختند.

سپس میان پرده طنز “ماده ۷۷ ” با بازی محمد بشکانی،مهرداد گزاری ، عباس بحرانی و یاسر رازقی پور تهیه شده درگروه تئاتر ” آریو” تنگستان که به مشکلات معلمین در مدارس می پرداخت  ، به روی صحنه رفت و در ادامه گروه موسیقی سنتی ” نینوا” با نوازندگی مرتضی دلاور(تمبک و دف) و محمود رمضانی ( نی) و سرپرستی و خوانندگی اسماعیل اکرامی به اجرای چند قطعه موسیقی سنتی پرداختند که این دو برنامه مورد توجه و استقبال حاضرین قرار گرفت.

تقدیر از معلمان هنرمند و معلمین نمونه مدارس تنگستان آخرین بخش این مراسم بود .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر