آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نشست مدیرانجمن سینمای جوانان استان بوشهر با فیلمسازان وعکاسان تنگستانی برگزارشد



نشست مدیرانجمن سینمای جوانان استان بوشهر با تنی چند از فیلمسازان و عکاسان تنگستانی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،عبدالرحمن برزگرمدیرانجمن سینمای جوانان استان بوشهر روز گذشته مهمان ویژه فیلمسازان وعکاسان تنگستانی بود.

در این نشست صمیمانه که عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان واحمدی سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان نیزحضورداشتند،ابتدا گزارش مختصری ازتولیدات ودوره های آموزشی،وضعیت کنونی ومشکلات،موانع وکمبود های تجهیزاتی ومالی دفتر سینمای جوان تنگستان،توسط احمدی ارائه گردید.

در ادامه این نشست فیلمسازان وعکاسان حاضر تنگستانی ازفعالیت ها وسوابق تولیدی خود در حوزه فیلم وعکس گفتند.

در ادامه عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان با اشاره به مشکلات دفتر و هنرمندان سینمای جوان تنگستان و سطح توقعات از این دفتر ،تلاش و پشتکار فیلمسازان وعکاسان تنگستانی را مثال زدنی عنوان کرد و حمایت بیشتراز آنها راخواستار شد.

 وی افزود: شرایطی فراهم شده است تا با همکاری ترک زاده فرماندار تنگستان واداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر و ارشاد تنگستان و انجمن سینمای جوانان ایران ، در سال جدید انجمن سینمای جوان تنگستان مجهز به ساختمان مستقل گردد.

در ادامه این نشست که بیش از دوساعت به طول انجامید،عبدالرحمن برزگر، نویسنده،محقق،عکاس ومدیرانجمن سینمای جوانان استان بوشهرضمن ابرازخرسندی ازحضوردرمیان هنرمندان سینمای جوان،تلاش وصبر را فاکتور اصلی پیشرفت در حوزه فیلم کوتاه عنوان نمود و گفت : تمامی دفاترسینمای جوان کشور تا یک مرحله خاص می تواند ازفیلمسازان وعکاسان حمایت نماید وبقیه راه را این خود هنرمند است که می بایست با اثرش بپیماید،.

برزگر،هنرمندان تنگستانی را مستعد ونزدیک به سینما دانست و ازفیلمسازان وعکاسان دفتر تنگستان خواست وجود ریاست اداره ارشاد تنگستان را با این خصائص فرهنگی غنیمت شمرده و در کنار سرپرست دفترسینمای جوان تنگستان با صبر وحوصله به یکدیگر کمک کنند تا تنگستان جای خود را در عرصه فیلم کوتاه بیشتر پیدا نماید.

وی در پایان در مورد پی گیری استفاده از هنرمندان جوان و آموزش دیده تنگستانی به عنوان مدرس در جهت برگزاری دوره های جدید آموزشی ، قول مساعد داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر